The carrie diaries


Jag har köpt en bok...det är den första bok jag någonsin köpt!
Jag läser inte mycke eller gärna. Liksom den senaste boken jag läste började jag med i grekland sommaren 2009 och läste ut i grekland sommaren 2010. Målet är att ha läst ut min nya bok tills sommaren, de borde jag nog klara!!

Idag var det "snöstorm" eller det har i alla fall snöat ganska mycket och snön ligger fortfarande kvar, jag har jobbat och efteråt for jag och sorina till stan för lite shopping och kinabuffé (Mmmmmm!) sen hade vi träning.
Imorgon är det fredag (YES YES YES WOHOO!), jobb 7-12 och sen drar jag och mimmi till stuuuuugan över helgen :D

Kommentarer
Postat av: moster

hallå!!! Du måste ju uppdatera din blogg!!!!

2010-10-23 @ 12:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0