Onsdag




Från Vännäs - Bollstabruk. Wilma låg på mig och sov hela vägen, jag och jennie hade rittävlingar.
Den första rittävlingen var: häst
Den andra var: att rita av varandra
Båda va ganska värdelösa så ingen vann.

______________
Uuuuuh, jag och wilma sover i lilla stugan (som är ganska ostädad) och nyss kom de en fet spindel och klättra förbi huvet på mig. Fyfasen, tur man inte är så rädd. Den blev iaf mosad av Scrubs boxen


lampan lyser svagare när elementet går igång, jag gissar att något är fel :P

Kommentarer
Postat av: Peder

Troligen!

Och var det inte kallt som fn i stugan?

2010-05-13 @ 00:38:12
Postat av: pappan

fet spindel - bah. den var ungefär lika stor som ena ögat på spindeln som tänkte äta upp er på filippinerna när ni sov. (inte du jennie , för du var inte tillverkad då)

2010-05-13 @ 09:54:34
Postat av: jessica

Svinkallt, körde på dubbla duntäcken och wilma på fötterna :)

2010-05-13 @ 10:47:02
URL: http://jessicanylanderr.blogg.se/
Postat av: moster

din stackare du kanske ska ta och städa stugan i dag.....

2010-05-13 @ 13:27:31
Postat av: Johan

det där måste vara den största spindel jag sett... :P

2010-05-13 @ 14:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0