Dehär gjorde ni jäkligt bra...







Jag har haft en underbar dag!
Tack till alla som kom och tack för alla bra presenter :)
Är inte missnöjd över ett enda och de måste va första gången någonsin så dehär gjorde ni jäkligt bra!!

Dagen började med rally, som va galet kul (jag spydde inte!)
Sen har jag haft folk här från 14.15-20.10, fikat heeela dagen.
Jag har fått; Linne, kofta, två nagellack, nagellacksborttagningsmedel, bodyshop grejer, lotter, presentkort, halsband, kamera, pengar, blombukett, feffo choklad och "tavla"
Tusen tack för idag! :D

Kommentarer
Postat av: mamma

Kul du tyckte om det, vet aldrig vad som händer nästa gång!!

2010-06-07 @ 21:49:34
Postat av: killen på chokladen

nämen där är ju jag :)

hoppas chokladen smakade fint och att "tavlan" nu hänger på väggen :D

2010-06-09 @ 05:26:53
Postat av: Anonym

Choklad är aldrig fel. :P

2010-06-09 @ 20:10:31
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0