11 Januari 2010

"Du vet väl att man ska vara med som åskådare på ett sem också? :)"
NEJ! Det visste jag inte, varför?
För att jag aldrig har koll på nånting!
Alla som känner mej vet de och även Josefine som bara känt mej i ett halvår. Vilket är bra, hon har koll på mej, sejsjälv och ser till att jag gör allt i tid. De uppskattas, så tusen tack! :)

Jag drog på mej nå kläder och sprang till bussen (för ja, jag va sen också.. surprise surprise!)
Väl framme hade jag tagit fel papper också, så de va ju bara att springa till en datasal, men nej den skrivaren funkade inte. Kuta till nästa, yes den funkade!!

De gick inte så bra, men tror och hoppas på godkänt!

Kommentarer
Postat av: moster

jag håller tummarna för dig!

2010-01-11 @ 21:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0