Duktiga torsdag

Hockeyn imorse vilken en besvikelse, men grattis finland nu hejar jag på er fast jag tjuvhejar på Rick Nash i Canada också he he!
Hade tid hos tandläkarn 10.30 idag, men efter hockey gick jag och la mej vakna 10.00 slängde på mej kläder och småjogga ner. Ops jag glömde borsta tänderna! Men jag hade en snäll ny tandläkare som ville prova polera med specialltandkräm så nu har jag fräschare tänder än någonsin förr *bling bling* OCH INGA HÅL DEN HÄR GÅNGEN HELLER! kul nått är bra på mej..

Gick förbi fiket påvägen hem och köpte gofika, bara för att de är torsdag, solen skiner och vi har tvättdag.

Nu har jag slängt igång andra maskinen och ska göra lunch, josse borde komma om ca 14 minuter!

Kommentarer
Postat av: mamma

Go fika i solskenet lät ju inte helt fel, ring nästa gång!!!!

2010-02-25 @ 14:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0