Nu ska jag berätta


Sen så ä re dax att börja ragga runt.. igårkväll blev de ragga runt. Dom skulle till härnösand och käka korv, jag chillade i baksätet till raggarmusik. Raggarrunda efter raggarrund och några fler raggarrundor. Jag är inte mycke raggare av mej för jag kan inget om bilar och då menar jag verkligen INGET!!
Stod som en idiot och flina, skratta när dom skrattade, hm:ade och ja:ade ibland. Frös arslet av mej fastän jag fick låna en arbetsjacka, pinsam jag vet. Men de va trevlig jag kanske lär mej nått, snälla kan någon vänlig själ lära mej nått som jag kan glänsa med ;D

Kommentarer
Postat av: Johan

Bosse bildoktorn har nåt att säga :) http://www.youtube.com/watch?v=Er0wGrmQG9I&feature=related

2010-04-05 @ 19:39:34
Postat av: moster

jag har ju redan lärt dig allt!!!

2010-04-05 @ 21:02:12
Postat av: Lars

det måste gått fort

2010-04-05 @ 23:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0