tisdag

Hej!
Vakna imorse ca halv 8, va yr väldigt yr!!
Det kändes som att jag skulle ramla ur sängen fastän jag låg ner, försökte gå till köket (ca 4 meter) och under den tiden höll jag på spy, vingla omkull och säkert svimma, hahaha! Så jag struntade i skolan och sov till 1 istället, mår bättre nu men är fortfarande yr och huvet ömmar, men imorron är jag frisk och i skolan igen!

Gick till ica och köpte glödlampor,mjölk, margarin, frysta hallon/blåbär.. sen vidare till åhlens där ja kosta på tre filmer för ca240 spänn, men jag har ingen tv så de va jag värd! Sex and the city filmen, the notebook och nån mikael persbrandt film där ja tror han pratar samiska eller nå sånt :P haha


Jag lagade makaroner (inte snabbmakaroner, sedär ;D) köttbullar och haricorts verts till midda idag OCH GJORDE EN MATLÅDA!!, passade också på att kolla om brandvarnan funka..de gjorde den!! så nu kan vi vara trygga xD

Ikväll blir de vila, plugga lite kanske (men troligen inte) och se the notebook. Såg den för ett par år sen men då somna jag, fast jag hört att den ska vara bra så jag ger den en andra chans! :)


Kommentarer
Postat av: mamma

Det där såg gott ut, o matdosa jag tror jag smäller av!!! Du är ju otrolig. Bra att du kollade brandvarnaren hihihi.....

2009-09-15 @ 21:21:52
Postat av: Pe :)

Krya på dig!

2009-09-15 @ 22:30:51
Postat av: Josse

Hahah.. Jaa men att brandvarnar går igång är smällar man får ta när man gör köttbullar för dom ska ju va svarta

2009-09-15 @ 22:50:26
URL: http://nylaanders.blogg.se/
Postat av: jessica

HAHAHA! ja eller hur, jag hatar redan att jag måste göra mat VARENDA dag. och ja brandvarnan funkar

2009-09-15 @ 23:31:23
URL: http://jessicanylanderr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0