lördag

JAG FICK EN LÄGENHET IGÅR OCH HAR REDAN FLYTTAT IN, KÄNNS UNDERBART!! :D
(jag tar bilder sen)

Efter att jag sprungit ett par km fel så hitta jag (men hjälp av mamma och pappa som satt vid datorn och sa vilket håll ja skulle springa) till tågstationen där jag hämta paulina, gick hem till mej men jag hann gå nån km fel då också xD men äsch!!

Idag har vi iaf shoppat: Handdukar till badrummet stora och små, en till köket, en tvättkorg, strumpbyxor, linne, BRUNT NAGELLACK :D

Sen tog vi bussen till ica maxi, men vi klev av ett par hållplatser för tidit så vi va tvunga att sitta och vänta 30 min till nästa buss hahah.. VI STORHANDLADE!! 5 påsar, en papperskorg och en sop vi sprang genom en rondell (bilar stanna å släpte fram oss) stälde vagnen mitt på en parkering, togpåsarna och gick till busshållplatsen sen kom bussen så vagnen står nog kvar där :P
NU HAR JA KÖPT ALLT JAG BEHVÖER OCH PAULINA HAR LÄRT MEJ ALLT OM HANDLING, FÖRVARING OSV


ska snart väcka henne sen ska vi äta kinamat och ikväll blir de film, chips godis D:D MUMMS!

Kommentarer
Postat av: Josse

Haha..fatta dumma ni måste ha sett ut

2009-09-12 @ 20:39:34
URL: http://nylaanders.blogg.se/
Postat av: mamma

Snacka om att ha hamstrat vuxen poäng du måste ha en hel sopsäck nu. Lycka till men din alldeles eg¨na lägenhet!!!! KRAM!

2009-09-12 @ 20:45:45
Postat av: jessica

som nå idioter skulle jag tro xD

2009-09-13 @ 16:18:30
URL: http://jessicanylanderr.blogg.se/
Postat av: Peder

Vi kommer upp o kollar in! Istället för några bilder! ;) Vet dock ej när :( Brunt???

2009-09-14 @ 22:58:39
Postat av: jessica

hahaha, ja jag åt inte dedär utan googlade fram en kinamats bild bara :P

helgen vecka 40 är jag ledig och sen 42,43,44 osv.. så de är bara att komma

2009-09-15 @ 16:14:28
URL: http://jessicanylanderr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0