puuh, vilken onsdag


Åh jag är ingen plugg-teori-människa, lär mej allt praktiskt och jag kommer äga!!

Imorse va jag och köpte paket till isak, som fyller 5 år på sönda :) de gick bra tror jag, skickade med kvittot så byt om de inte passar :P Iaf så efter jag köpt de skulle jag försökta hitta nått ställe som man kunde skicka iväg de, en sa att jag skulle gå till shell, jag gick till shell (inte så långt men de är en uppförsbacke) dom kunde inte hjälpa mej utan skickade mej till nån kiosk i centrum, gick dit och då va jag less hade gått i ca två timmar och sökt paket och "posten", så jag la upp alla som skulle postas på bordet och sa:
-"Om du lägger dehär i ett kuvert så skriver jag ett kort"
hahaha killen lydde och hjälpte mej få iväg allt.. sen hem och har skrivit på en inlämningsuppgift mellan halv 2 och 6, hinner lite imorron och på fredag också.

Va nyss ute och gick, jag älskar att gå själv vid vattnet på den söta promenadvägen i mörkret och lyssna på musik, nu ska jag försöka gör nått på min pilatesboll (HAHA!) sen tvätta håret (de behövs!!) sen äta och se bonde söker fru och greeeeeeys :D Blir makaroner, köttbullar och rödbetssallad, MUMMMS!

Kommentarer
Postat av: mamma

han vågade väll inte säga emot den stackars postkillen då du kommer o styr upp saker o ting. Det är rätta takter...

Lycka till med pluggandet. Kram!!!

2009-10-14 @ 21:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0