Måndag

Mätt, blev spagetti, korv och haricots verts hahaha oväntat :P

eh,, jo jag for hem i helgen för att spela match men de gick inte alls så bra (vi va värdelösa) sen kalas hos isak på sönda och jag lyckades med mina paket YES!!:D
sen åkte jag buss i 5 timmar tillbaka till lule, kolla på schemat när ja kom hem och såg att jag bara går månda, tisda så haha jag åker hem imorronkväll igen hahaha. sen kommer jag nog inte hem på några veckor, har blivit mycke nu sista tiden.



hhahahahahah jag måste nog börja posa lite på planen, ser så oengagerad ut.
Ah ska snart och beachträna och träna på lite poser, kul kul!!



Kommentarer
Postat av: Paulina

Jag hoppas att du är i Lule den 6-9 nov för då hade jag tänkt hälsa på! :)

2009-10-19 @ 20:20:36
Postat av: jessica

Jag får väl va lov att va här då ;D VA KUL!!! du är så välkommen

2009-10-20 @ 00:01:09
URL: http://jessicanylanderr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0