hemmafru och yrkesskadad

Jag och jennie for till farmor idag, tänkte va där en timme sen hem och göra mat. Vi blev där i två timmar, en av dom timmarna ägnade jag åt att diska.. DISKA I EN TIMME, de är ju sjukt!! sen skulle jag handla toapapper men oj jag råkade ta fel sort men de får hon faktiskt leva med!
De är nått fel jag har, börja städa å plocka när jag kommer hem till folk, kan vara en yrkesskada och ändå har jag bara jobbat 3 sommrar inom vården xD



Sen kom vi hem och josse hade redan gjort klart maten, potatisbullar och bacon :D LYX!! 
jag diskad medans josse låg på golvet och läste högt om amerikanska revolutionen, sen va vi så duktigt att vi for och slängde tidningar, kartongen, plastgrejer, metallförpackningar, glas vid shell. Kom hem och jag tände ljus ute, fint fint!!

och nu ska vi iväg på träning!!


Kommentarer
Postat av: Jocke

Kan du komma hit idag? Behöver diska ;D

2009-10-23 @ 03:49:00
URL: http://blogg.vk.se/film
Postat av: mamma

Älskar er! Ni är helt underbara bara bäst vad gjorde jag uta er, speciellt nu. Ikväll bjuder jag på go middag med efterrätt på Kinarestaurang. Kram!!!

2009-10-23 @ 07:15:08
Postat av: jessica

jaja inga problem ;P



Mmmm, gott med efterrätt!!

2009-10-23 @ 08:24:58
URL: http://jessicanylanderr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0