GOD JUL!

HAHAHAH! jo jag måste bara berätta om igår, jag, josse och jennie bakade pepparkakor med isak och lisa..

Isak äter lite deg och säger: Hmm, men de här smakar ju palsternacka!!

Han trycker hål i degen (tassavtryck, wilma är en hund för er som inte vet) och säger: Men titta här!! Nu har wilma hoppat på min deg, säg åt henne!


_______________________________________________________________________________________________

Idag är de julafton!! woohoo, har inte riktigt julkänslan än men den kommer kanske till kalle anka annars får de väl helt enkelt bara bli en dag med mycke mat, godis och julklappar och lite släkt :)

Ha en bra jul och ÄT MYCKE, de ska jag!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0