tisdag 3/1-12

Först jobb 7-14 sen plockade jag upp moa för att besikta bilen, och den blev godkänd!!
Handbromsen på höger sida funkade inte med han va snäll och lät de gå ändå.
Sen rusta för att köpa flyttlådor, jag håller på städa och rensa lite.

HERREGUDJESUS klockan 19.00 ikväll så va vi på danspass. Jag hann inte med och gjorde nog allt i otakt, flera steg efter alla andra och när man skulle röra både benen och armarna, KAOS! men vi ska ge det en chans till. Vi skaffade även årskort idag 270:- i månaden och då ingår gym och alla pass.
Nu blir de soffhäng med te och clementin, imorgon morgonpromenad innan jobbet.
Det går bra nu och på fredag kommer han hem igen.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Dansarkungen!

JAG MÅSTE KOMMA OCH HÄLSA PÅ NÅGON GÅNG JUE!

2012-01-07 @ 12:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0