3 juli

Nu har jag bott i övik i sen i måndags, det har gått bra. Jag jobbade natt torsdag till fredag, å herregud tur att jag bara har 4 nätter på schemat!!
Vi har varit och sett jay smith, vi har badat, spelat crocket osv osv...
Niklas är i sundvall nu så jag är själv till på torsdagkväll då jag åker hem, VÄNNÄSDAGARNA!!!
Ska jobba måndag-torsdag först.
Jag har ju ingen bil än så idag cyklade jag till rusta (5,2 km) och shoppa lite för att fixa här, bäst att passa på när man är själv och får bestämma allt :P
förut va sovrumsfönsterbrädan full i skräp och igår när jag skulle flytta en ihopvikt matta så ramla de ut spindlar och larver från den, VIDRIGT men som sagt jag jobbar på det!!

Kommentarer
Postat av: mamma

Både motion o shopping på en o samma gång, smart! Men USCH FY hur länge hade den mattan legat????????

2011-07-03 @ 21:23:11
Postat av: jessica

jag vek ihop den för många veckor sen

2011-07-03 @ 23:37:10
Postat av: Linnea

Du är en duktig hemmafru! ;D Tagga vns-dagarna och vårat munkkalas nu!

2011-07-06 @ 10:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0