Fredag 7 januari 2011


Hej, det är fredag och jag sitter och trycker i mig en macka innan jobbet, fick sovmorgon idag 10.30-18. Sen ska jag och linnea bjuda ellen på bio, en sen julklapp. Imorgon är det matchdag och vi är bara 6 spelare, så vid skador eller sjukdom får vi spela ändå! Jag ska ut på vänsterkanten igen, jättekuuul att få DUNKA lite. Efter de så ska jag till övik, äntligen!!!

Igår gick jag och marlene på promenad i snöstorm. Jag, Linnea och Sorina gymmade och hade sen volleybollträning.
Än så länge håller jag nyårslöftet! :)

Ha en bra helg, det ska jag.

Kommentarer
Postat av: moster

jag tänker inte gå idag!!!

2011-01-07 @ 12:31:58
Postat av: Linnea

Så jävla skönt med vinst dagen igenom ;D

och vi är bra på det här nyårslöftet... jag har hittat min passion... MANGOOOOO!

2011-01-08 @ 23:08:39
Postat av: Julia

jag tror att vi har samma nyårslöfte, men mitt går inte så bra. jag tror jag börjar på måndag :)

2011-01-09 @ 00:00:40
URL: http://jeia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0