Kärringgöra


Igår var jag på stan med min moster och jag köpte: julgardiner till köket, dynor till stolarna i köket, två julfiltar till tv-rummet, sorterings"väskor" för kartonger och flaskor som vi ska ha under diskbänken, en matberedare, mat på obs OCH endast två nagellack till migsjälv. Idag jobbade jag till ca 17.30, kommer hem och äter, sätter igång en tvättmaskin, åker och handlar mjölk, fil, bröd, frukt, korsordstidning. När jag kommer hem så plockar jag bort torr tvätt, hänger upp den blöta, ser greys anatomy med pappa samtidigt som jag löser mina korsord. Nu är klockan är ca 22.10 och jag tänker borsta tänderna, lägga mig och läsa sen sova.
Vilken kärring jag har blivit

Kommentarer
Postat av: Farbror Håkan

Jag är mer orolig för din far som ser på greys anatomy!

2010-11-18 @ 10:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0