Jag är hungrig, men josse kommer ju aldrig hem och jag har redan käkat upp alla pepparkakorna.


Då var det fredag igen, veckorna går gaaalet fort och nästa helg är de första advent va?!
Jag har i alla fall jobbat hela veckan, tränat, ätit och sovit. Eller i tisdags var jag ju faktiskt på stan med min moster (som jag skrev i kärringinlägget). Krister tränade oss igår, han lärde oss att om vi slutar stressa upp oss över spilld mjölk så kommer vi bli bättre på servemottagning, tips från coachen!!

Just nu sitter jag och väntar på att josse ska komma hem någon jäkla gång så vi kan fara och hämta pizza, se idol och sen ska vi bowla med fasteviks och sorina. Senast jag bowlade så tappa jag klotet bakåt, jag är inställd på att åka på storstryk...

Imorgon har vi match KLOCKAN 11.00 PÅ LILJA, mot norsjö. Spilld mjölk är ingen fara, spilld mjölk är ingen fara... Sen blir de kinakäk med mimmi och niklas. Jag och mimmi har redan bestämmt lite av det vi ska äta, he he och de lär ju bli godis till efterrätt!
Verkar bli en bra helg, perfekt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0