Söndag


Åh jag har haft en riktigt slö dag, gick upp klockan 12 värmde en pizza och satte mig i soffan, blev lite godis till efterrätt (hahaha, den perfekta starten på en bakissöndag) Snabbduschade sen for vi till pernilla på kalas, kan ju även säga att kaffe aldrig varit så gott hahah precis vad jag behövde. Sen gick vi hem igen och sen dess har jag legat i soffan och ätit midda, sett film rallybrudar, sen tv, bakat och nu soffan igen. Snart ska jag nog lägga mig i sängen och se mean girls sen sova, underbar söndag

Kommentarer
Postat av: Sofia

vatusan är de där?

ser ut som gröt med ost på..

2010-05-03 @ 07:46:16
Postat av: Jessica

De är scones! :o

2010-05-03 @ 12:06:41
URL: http://jessicanylanderr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0