Josses dansshow



Vi hade godis, ingen annan hade de! Opss


Idag har jag, pappa, linnea och sofia varit på josses dansshow.
Alla vet att jag inte är någon dansmänniska
så att jag ens sitter i en stol i 1½ timme och kollar...är bra jobbat (jag stöttar dig josse!!)
I alla fall, väl framme kom jag på att vi inte hade något godis, så blev en tur till kiosken
Salta bilar MMM GOTT, ny favorit!!
Bla bla bla, de finns två saker jag gillar med dansshower:

1. Att se josse och idag va hon duktig, såg ett fel hon gjorde men äh. Väldigt bra, hon va ju i finalen och allt! ;)

2. Att se när någon gör fel, att se någon som är ett steg efter hela dansen, ramlar i en snurr eller ser allmänt fula och odansiga ut.. Oj så roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0