Bra:iga tisdag

Förra inlägget funkade verkligen jättebra, nu har jag fixat bort oss på middag hela helgen! ;D
MARLENE OCH PEDER, JAG BJÖD MED MIMMI OCKSÅ!! så ni vet :)
Åhh dehär kommer bli jättebra, grillad mat som jag har längtat, mumms!!
Sen fredakväll efter maten ska jag fira mimmi också, med tårta, chips, godis och så ska de låta (hennes favoritprogram, konstigt jag vet!!) Hon fyller ju år i april men då är hon i Indien så hon måste firas före OCH jag har dessutom världen bästa present åt henne som hon kommer älska! :)

________
Före träningen åkte jag, Linnea och Sofia skridskor, sjuuukt kul :)
Sofias åkning säger vi inget om, hon har helt klart en speciell stil!
Linnea va grym och utklassade oss båda!
Jag gjorde magplask när jag skulle trixa med en markoolio.


Sen träningen va helt okej, kul!
Fick sånt fint beröm att man blir glad i hela kroppen, killarnas träningar är bäst! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0