mobbad tjej i spets :'(


åh min nya älsklingströja! :D

Igårkväll efter melodifestivalen ringde jag en vän som hade va party, han svara men jag kände inte igen han
Jag - Hej?
Han - Hej!
Jag - Vem är de?
Han - Vem är du?
Jag - Men kan du säga då? (och jag lät skitsur, förlåt för de!)

Sen skulle jag gå dit, så fort ja satte foten på vägen föll på på röven AJ!! glashalt, bytte skor sen gick jag vidare. Gena genom skogen, lite farligt eftersom jag inte såg nått men.. Så fort jag kom in genom dörren så börja folk peka, viska och där stog jag som en idiot: flina och heja xD de bjuder jag på! Men sen börja dom prata med mej och kvällen blev helt okej :) fick skjuss hem också så jag klagar inte alls!

Nu ska jag till övik för att spela match!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygg tröjan! :}

2010-03-16 @ 16:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0