Kära vän


De är för din skulle jag bloggar nu! :)
Har inge vettigt att skriva för de enda jag gjort idag är försökt plugga och lega halvdö på sängen, men timmarna har fluuuugit iväg.
Pratade just med min moster och de känns bättre nu: mycke har hänt, min hjärna är full och jag har ingen ro i kroppen. Nu ska jag äta mackor, dricka min oboy (haboy) och se sex and the city, men först ska jag läsa allt
en gång till och innan jag sover en gång till och imorronbitti en gång till. De kanske hjälper lite?

Mimmi lycka till med tentan imorron!!
OCH ALLA ANDRA SOM HAR TENTOR DENNA TENTAVECKA! *lyckosprak*


Kommentarer
Postat av: mimmi

Lycka till du med bästa vän lyckospark

2010-01-13 @ 22:12:49
URL: http://mimmiklang.blogg.se/
Postat av: Josse

LYCKA TILL

2010-01-14 @ 08:37:50
URL: http://nylaanders.blogg.se/
Postat av: moster

jag säger bara haboy!!!

2010-01-14 @ 17:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0