Guldspelen

Vi va ett gäng som drog till skellefteå i helgen för spel i en mix turnering. Här kommer några bilder, de togs inte fler än så för jag är helt enkelt kass på att ta kort :P


1. Linnea kommer ut från toan


2. Middag på max <3


3. Martin hade fixat frukost, schysst och allt åts upp!


4. Stugan


5. Sovpaus mellan matcherna


6. Linneas blåmärke, sen hon ramla in i en vägg förra veckan


7. Jag och Linnea va tvunga att trängas i samma säng. Och de första hon gjorde efter hon somnat va att slänga armen i ansiktet på mig, tack för den!!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Haha! snyggt! ;)

och förlåt för armen.. men du väckte ju mig genom att picka på mig och bah: vi får sova en timme till! haha :P

2010-04-18 @ 22:05:04
Postat av: Feffo

haha. jasså du tjuvtog en bild då jag låg och sov :P

dock va golvet lite hårt, skulle kanske tagit barnet ur barnvagnen o lagt mig i den istället xP



shit, vilket blåmärke linnea hade. hoppas det inte blev värre efter helgen nu bara :)

2010-04-18 @ 22:19:55
Postat av: jessica

Linnea - De är lugnt, de va elakt av mig att väcka och lura er sådär!!



Feffo - Hahha, jag va ju tvungen. Mamma kom och kollade till barnet och sa sen till patrik: "Eran, han sover också! :)"

2010-04-18 @ 22:25:13
URL: http://jessicanylanderr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0