Carbonaran



Två tummar ner till josses carbonara, mina spagettisar va däremot perfekta!
Vi drar ett pappa citat har ni ätit dedär eller ska ni äta dedär?
Det smakade väldigt mycke västerbottensost och såg ut som spya. De va äckligt, faktiskt inte gott alls!
Men jag skyller på josse för hon vägrade hjälp och alla vet väl ungefär hur bra hon är i köket?!

___________
Har tränat ikväll, den va väldigt rolig och jag va tydligen elak (bra) i försvar :) Sånt är alltid roligt att få höra!!

JO!!
När jag bodde och spelade i Luleå i höstas, så i laget pratade mer än hälften av alla engelska.
Och där kommer jag; en svensk tjej, halvdålig på engelska och skriker BRA BRA BRA!! varendagång någon gjorde något bra och BRA låter väldigt likt BRA (bh på engelska), så dom måste ju trott jag va en idiot. Försökte byta till att skrika snyggt, fint men ja hmm...jag lärde mig de aldrig, så jag får nog leva med att vara BRA tjejen!

Kommentarer
Postat av: Jocke

Med tanke på era ansiktsuttryck så kan maten inte smaka alltför gott, eller? :P



Varför har du en penna mellan brösten för? :D (eller iaf hacken på pennan)

2010-04-29 @ 22:37:22
Postat av: jessica

Så att josse inte skulle kunna rita mer på mig :)

2010-04-29 @ 22:41:55
URL: http://jessicanylanderr.blogg.se/
Postat av: Lars

Gillar ju Carbonara, men efter dom här bilderna så vette tusan???? :D

2010-04-30 @ 07:39:52
Postat av: pappan

åt upp resterna av vadenuva till lunch åkk ja lever fortfarande men har ont i kraniet. det var godare än det såg ut , som hyenan brukar säja.

2010-05-01 @ 15:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0