danke

Nu har jag pratat med josse i över en timme, hon har försökt få mej att höra takten.
DE ÄR SVÅRT, ATT GÖRA ARMHÄVNINGAR LÅNGSAMT I TAKT TILL MUSIK
Aja, dom som ska på vårat träningspass får har överseende med att jag tydligen är taktdöv!!

Tack för hjälpen! de är inte du, de är mej de är fel på :(

































Nu ska jag ta och fixa på Josses farmville sen sova! :)
imorron blir de skola, gruppassplanering, renskriva klart allt, gymma sen en efterlängtad slapp hemmaensam helg


Kommentarer
Postat av: josse

hahaha.. Ja när det gäller takten var det faktiskt för en gångs skull inte mitt fel. Jag kan höra takten men vad fasiken gick fel med dig?

2009-11-27 @ 10:07:28
URL: http://nylaanders.blogg.se/
Postat av: mamma

Tack för att jag fick en förklaring till varför Josse gick omkring o räkna till åtta halv natten ett,två..tre,fyra..fem,sex..sju,åtta.. ett osv, trodde det brytit ut totalt men våga inte fråga!

2009-11-27 @ 10:28:30
Postat av: moster

detta med lite dålig taktkänsla kanske tyvärr ligger i släkten.....

2009-11-27 @ 18:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0