Ja, må hon leva, ja må hon leva, ja, må hon leva uti hundrade år


GRATTIS JENNIE, 11 ÅR!! :D
 

Ringde Jennie 11.20 och hon hade inte fått några paket för att JOSSE
sov, stackars barn!!
Som storasyster va jag ju tvungen att ta tag i dedär, la på och ringde å väckte josse och den räven ljög om att hon slagit in paketet också vilken hon inte hade och gav jennie tofflorna i en påse med presentsnöre på, HUR KAN MAN GÖRA NÅGOT SÅNT?! (he he!)

Nu är allt bra i alla fall, jennie har fått paket och nu bakar dom tårta!

______________________________________________________________________________________________

Jag har hittat vedbodennycklen (YES!!) nu har jag två spadar och en cykel (YES!)
nu ska jag skotta sen fara och köpa ljus, lampor och marschaller så de är fint tills mimmi kommer (SNÄLLT!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0