Onsdag


Jag har jobbat
Jag har städat mitt och josses rum: dammtorkat, bytt sängkläder, dammsugat under sängarna, slängt en jäkla massa skit, rensat, plockat in kläder, rensat papper (räkningar, kvitton, lönepapper...) osv osv osv
Jag har tvättat två maskiner
Jag har diskat
Jag bestämde mig för att vara en snäll syster (josse kommer hem ikväll) så jag köpte gofika

Hahha jag har alltså blivit vuxen, eller inte riktigt eftersom jag fortfarande skryter över allt husligt och duktigt jag gör MEN snart så, snart så..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skryter ingen annan över en får man göra det själv! Jag tycker i alla fall att du är duktig, inte helt dålig själv faktisk börjat röja i källaren (hihihi pga att jag letar nått jag inte hittar)

2011-01-20 @ 18:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0