Tisdag

Dagen började med att jag blev "panikväckt"..

08:35
- Hej, kan du jobba?
- Mmm, ja
- Bra du börjar klockan 9 på vännäsby förskola!

Eh jahaja, de är lugnt, nog för att jag är snabb men... jag fixade skjuts, kasta på sig kläder och skippade frukost. En sån dag blir sällan bra men va fasen, bit ihop!  I got the power över barn, säger jag bara. Onda blicken, skaka på huvet och dom ger sig, haha mäktigt :P Gick bra iaf, flera kände igen mig och tydligen är man poppis.

En förskoleklass, alla är ljushyade(?) utom en tjej. Så drar den tjejen med mig till en klassfoto och säger:
- Ser du vem som är jag?
Hahaha va ska man säga, gulligt ju :P
______________________________


Nu ska jag iväg och träna. Det är bra för jag måste träna bort en massa träningsvärk!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0