LYCKO DAG

Alltså underbart!!
Dagen började med att jag fick veta hydrauliktenta resultatet 17,5 av 21 = VG, wohoo!! Sen efter skolan så åkte jag och hämtade ut min nya jumpsuit, har på den nu och den är så skön, denhär kommer jag nu att leva i. 
Igårkväll va jag så arg över att min telefon aldrig kom så jag skrev ett arg mail till dom att om den inte kommer inom en vecka så avbeställer jag skiten och köper på en annan affär istället och nu hade jag fått svar den är påväg hem till dig, borde komma imorgon hahaha ja tackarrrrr :)
Och igår hade jag en helt underbar dag med linnea i sundsvall; god hotellfrukost, bra å ha kläder (leggings, linnen) ett par skor, två paket, god lunch, god middag!
Nu imrgon har jag eltenta sen tar jag nog plugghelg tills på söndag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0