hemska underbara fredag

vilken konstig dag! skoldagen började med hat, irritation och de va riktigt tråkigt (hela veckan har vi haft ritteknik, både på dator och på papper). Vi hade datajobb hela dagen, 8-16. Och fram till lunch så kände jag mig korkad och fattade ingenting, jag gruvade för att gå tillbaka till lektionen men sen hände nått, helt plötsligt så förstod jag vad vi gjorde och de blev lätt, så då va de bara att köra järnet för att hinna bli klar med uppgifterna OCH jag hann, så jag slipper extra lektioner. Vilken underbar känsla; det är helg och jag har lärt mig så mycket idag att jag är så slut i kropp å skalle att jag tänker ligga i soffan hela kvällen! :) men först tacos

Kommentarer
Postat av: Josse

Det var ett riktigt hallelujamoment alltsa!

2012-11-02 @ 19:48:21
URL: http://nylander.blogg.se
Postat av: lars

halleluja upphöjt till 10.

2012-11-03 @ 11:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0