Får vi följa med?


Filip och Fredriks nya program, "får vi följa med?"
Dom är i Luleå nu, där har ju jag bott!!
Dom hoppade av på tågstationen där jag varit så många gånger.
Jag hade kunnat bo i luleå och varit utbildad sjukgymnast till våren
men istället så bor jag i övik och är outbildad, de är ju också bra.
Hade jag inte hoppat av och flyttat hem, så hade jag aldrig träffat niklas och bott här nu.
Man blir knäpp av att tänka så, alla val skapar nya livsvägar hehe, nä nu blev de är djupt!
Gud, ibland känns det overkligt och jag bodde ändå där i 6 månader,
sen kommer csn räkningen och allt blir verkligt igen

Kommentarer
Postat av: moster

Det var kul i luleå, kan vi inte åka dit på en tripp i sommar?

2012-02-22 @ 18:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0