mars



I söndags fyllde ellen år, jag och linnea köpte med oss hämtmat och for och firade henne med blommor, vin, choklad och en....pizzaskärare! Jag klädde upp mig (man måste ju passa på, hur ofta finns tillfälle att klä upp sig?!); skjorta och "nya" skinnkjolen.
VI HADE EN TREVLIG KVÄLL MED GOOOOD MAT OCH EFTERRÄTT

Idag (tisdag) efter jobbet så mötte jag upp josse i stan, vi shoppa lite, fika lite, köpte ett paket.
Efter många skoaffärer och tvångstankar så var jag tvungen att köpa ett par skor...och en väska, och två ringar. Bra dag!

Kommentarer
Postat av: mamma

Oohh jag vill också ha sånna skor, var finns dom????

2011-03-23 @ 08:14:52
Postat av: jessica

skopunkten eller din sko?! den som ligger under hm i stan

2011-03-23 @ 19:17:13
URL: http://jessicanylanderr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0