with his careless dreaming?


Was he the one causing pain, with his careless dreaming?
Been afraid, always afraid
Of the things he's feeling

Jag är så pissjävla less på vintern, nu räcker det!
Min vinterdepression har kommit.
Jag jobbar, jag tränar och inget mer...för jag orkar inte, jag har blivit tant.

Pågång just nu är iaf, boka tatueringstid och boka klipp/färg tid (till håret).
Sen ska jag försöka komma mig iväg till stugan också, men de kommer bli av för på lördag har vi SISTA matchen :) Så gaaaaaaalet skönt, jag har ingen motivation längre så på lördagkväll är min vännäsvolleyboll tid slut. Ny stad, nytt lag? jo troligen


Kommentarer
Postat av: Zandra

åh tatuering!

KUL!

2011-02-23 @ 08:44:39
URL: http://bloggzandra.blogspot.com
Postat av: Anonym

Tänk om alla var lika modiga som du och uppfyller sina önskningar. Lycka till!

2011-02-23 @ 08:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0