5 oktober 2010


Eftersom att jag är helt värdelös på att blogga så kör vi en snabb uppdatering nu.
1. Jag har fått 75-80% jobb i 2 veckor på en förskola i vännäsby, men troligen blir det längre (kanske enda fram till jul, hoppas hoppas!!)
2. I helgen börjar matcherna, tagga och jag tänker då inte förlora div 2 så nu jäklar kör vi (och ja jag säger till när vi har hemma matcher)
3. Niklas va här i helgen, vi slöa, åt, han slicka på tåget ovanför konsum!?, träffa lite släkt osv osv..
4. Vi har gjort om lite här hemma; bytt gardiner, stolsdynor, flyttat om lite i köket och det vart rätt bra faktiskt.
Eh ah nä det är väl de som har hänt, vi hörs väl om en vecka eller två :)

Kommentarer
Postat av: Zandra

vilken förskola ska du jobba på? jag börjar ju bli lite sugen på att komma och hälsa på på alla "mina" ställen igen. saknar ju alla barnen och all personal!

2010-10-06 @ 22:35:39
URL: http://bloggzandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0