KLÄNNINGARNA HAR KOMMIT

Ena var för stor (lyxpromblem, jag vart då nästan glad men ska byta till en mindre storlek!)
och den andra var för kort (men skit samma, de får ni leva med!).


Det är FREDAG... ingen vän, ingen ork men samtidigt så djävulskt uttråkad och rastlös. Jag tror att det får bli en sån kväll helt enkelt; äta godis, chips, glass, se idol, film, bli fet (då kanske jag slipper byta storlek på klänningen också! ha ha) och deppa mig till sömns.
Ohyeah nya tag imorgon och nu ska jag bara få med josse till konsum för chipsköp

Hahaha jag läste igenom inlägget, skratta åt migsjälv för att jag låter så deppig, nere och nej det är inte synd om mig, inte ens lite. Så nu är jag glad igen. Jag ska ha en slö myskväll med pappa och josse! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0