get a rose 4 me


                                                               jag ska måla naglarna med get a ros 4 me
Idag är en bra dag...
Jag har fått 100% jobb i fyra veckor, på samma ställe som jag varit hela hösten och det känns grymt!! 
Mitt hår är mjukt och lent som aldrig förr och jag vet inte vad som har hänt men det kan ha varit norsjövattnet?
Jag hann med lite goda gärningar på ica maxi: hjälpte en tant att nå en vara och lät en kille gå före mig i kön. OCH jag handlade tre middagar (för fyra pers), en lunch till mig, flingor, frukt, tidning och lite sånt för 200 SPÄNN
Jag och mimmi ska till stugan i helgen!
Jag har köpt en rosa bandet försvarets hudsalva och två rosa bandet band :)

Nu ska jag sätta mig framför tv:n, måla naglarna och sen ha gjort klart maten tills klockan 5 då pappa och jennie kommer hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0