Helgen är över...

...och det känns lite sorligt faktiskt!! Vi (jag i alla fall, dom hade kanske skittråkigt :P) har haft så himla roligt med nya killaget och dom va så jäkla duktiga och jag är stolt stolt stolt!! :D


Vi hade också match idag, förlora vilket va skittråkigt och jag vart sur SOM VANLIGT!! Hahahhaha jag måste verkligen skärpa mej, eller så byter jag till en ensamsport för lagspel är nog inte min grej..
Men skit samma, jag är egentligen nöjd och jag tyckte jag va GRYM!! :D
Ska snart och träna med killarna också sen till linnea, jag hörde nått om glassparty?! ;D

Kommentarer
Postat av: mamma

Du gjorde ett toppenjobb både med grabbarna och sedan själv på matchen. KRAM!!!

2010-03-29 @ 07:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0