Tisdag


Tisdag idag...
i helgen gjorde vi nog inget speciellt: svettades och klibbade fast i allt man rörde fast de gör vi fortfarande, vilken värme de är helt galet. Men jag klagar inte, inte alls!! Igår jobb 7-16 och idag jobb 7-14, skaffa mig delegering också, skönt att ha tillbaka den.

Imorgon är både jag och josse lediga så hon har lovat lyxfrukost, fick order om att köpa hem: grädde, ägg, margarin. Jag gissar pannkakor, mackor, yoghurt, alltså frukost buffe. Sen vi drar till härnösand för shopping, kinamat och bio (twilight 3)

Juste, jag har fått grejerna från nelly.com också. FIN FINT, kjolen va lite stor men äsch då har jag nått att växa i! :)
Kort kommer kanske imorgon, någon annan dag eller inte alls.

Tjarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0