test såhär mitt i natten.. men nu ska jag sova!

5 frågor om kärlek.
är du singel? Ja
haft något seriöst förhållande förut? Nej (hahha de är väl min adhd som sätter stopp eller va säger du marlene?)
tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja kanske ibland
har du varit riktigt kär i någon?  Kanske
finns det någon för dig just nu? De hoppas jag väl, deppigt annars :/

10 frågor om dig själv.
fullständiga namn?  Anna Jessica Nylander
när fyller du år?  6 Juni
några utsmyckningar på din kropp, isf vad?  öronen (2 av 5 "örhängenhål" används), tatuering, höger sida på revbenen
vad har du på dig just nu?  Sovlinne
vilken årstid är bäst?  Sommaren
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? Vakna av mej själv en varm, solig, ledig sommardag
vad tycker du mest om hos dig själv? Eh, vet inte riktigt
vad är du bra på? Haha volleyboll måste jag väl säga, sen är jag bra på att inte stressa, inte så mycke dramaqueen, rätt cool
vem älskar du mest på denna jorden? Kan inte välja en
sover du hellre själv än tillsammans med någon? Själv om de är en liten säng, annars är väl sällskap trevligt

10 frågor om dina vänner.
vem är din allra bästa vän? Mimmi
vem vet allt om dig?  Ingen
vem är den roligaste av dina vänner? Linnea är rätt kul ibland, har sina stunder :P
vem är snyggast av dina vänner? Har bara snygga vänner, dah pinsamt annars ju!
vem är mest partyprisse?  Vet inte
vem är den du helst har filmkväll med?  Hahahah, jag vet inte. De spelar nog ingen roll för alla somnar ändå mitt i filmerna xD
vem saknar du? En
vem av dina vänner är mest "evil" ? Mimmi
vem röker av dina vänner? Ingen?
du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig? Ingen vill man väl ha med sej då heller?!

10 frågor om din familj.
vem står dig närmast? Josse
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? Jo de har jag väl, hyfsat nu för tiden men kommer bli bättre med tiden
vem är farligast i din familj? Ja, de sker väl mest olyckor runt mej så..
vem ser roligast ut i din familj? Hahaha, JENNIE brukar kunna se rolig ut (på ett skämt, roligt sätt)
vem är coolast? Eh, jag antagligen
har ni några djur? Nej
vem har du mest gemensamt med? Lite från alla
vem står för underhållningen?  Jennie? Fast jo vi har våra stunder allihop
vem sover du oftast med?  Jennie eller Josse, beror på vem som har en säng ledig åt mej (sänglös just nu)roligaste kvällen med familjemedlem?  Va?

10 frågor om idag.
vad har du gjort? Varit med mimmi, städat, diskat, promenad, duschat, gjort mat, legat i soffan
har du varit glad idag?  Ja
har du varit ledsen idag?  Ja
har du gjort något bra idag? Va ute och motionera ju!
Har du slått någon idag?  I smalbenet i ungsluckan nyss
vad ska du göra nu? Göra klart dehär sen sova
har du gjort något dåligt idag? Ja, jag har fortfarande inte tagit bort nagellacket som jag har tänkt på i 4 dagar nu, hur svårt kan de va?!?!!??!
vad har du ätit idag?  Lunch, midda, lakrisal, lite chips, kladdkaka
har du duschat idag?  Ja
är du trött nu?  Börjar bli

Kommentarer
Postat av: Johan Bäcklund

Bra blogg du har

2010-01-02 @ 10:45:44
Postat av: jessica

oj tack! :D

2010-01-02 @ 11:45:42
URL: http://jessicanylanderr.blogg.se/
Postat av: moster

kan tänkas att det är en iten släng av den....

2010-01-02 @ 18:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0