skitsöndag

Jag sitter och skriver nån helt ointressant och tråkig träningsrapport
Pappa håller på att flytta
Min morbror håller på att flytta
Allt idag...

Och jag är så less, så himla less på all skit!!

Men jag ska få ihop 20 poäng från förra terminen resten skiter jag i och sen hoppa av och flytta hem igen, usch va tragiskt men ja jag är glad eller glad och glad, de funkar.

Jag skriver lite till nu, sen kanske nått ikväll och sen får jag sitta imorronkväll och svära åt den jäkla träningsrapporten. Sen tentaplugg, känns ju också lagomt kul och motiverat, en sak har jag lärt mej under hösten och det är...PLUGGA ÄR INGET FÖR MIG, TYVÄR INTE!

Kommentarer
Postat av: Zandra

Huvva. det låter inte kul alls för dig just nu!

hoppas det vänder snart.



efter regn kommer solsken!

2010-01-03 @ 14:47:42
URL: http://www.bloggzandra.blogspot.com
Postat av: johan

kom igen nu jessica, jag har varit så jävla less jag med ett tag, men jag har bitit ihop och det börjar kännas bättre nu ju längre tiden går. som zandra skrev, efter regn kommer solsken.

2010-01-03 @ 17:08:46
Postat av: julia

ska du flytta hem?

2010-01-04 @ 20:54:04
URL: http://jeia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0