och andas ut...

Tentan är gjort, haha eller chha jag satt, kollade på frågorna, min hjärna vägrade sammarbeta. Sen efter 1 ½ timme gick jag, ansökte om studieuppehåll, gick till bussen och där... träffade jag Sofia och Jennifer, dom ska också hoppa av :) Sofia ska hem till småland igen, sen troligen börja plugga till hösten igen. Jennifer ska börja plugga i umeå iställe, så vi bytte nummer och ska ta en fika :)

Jag ångrar inte att jag flyttade till Luleå för att plugga, de va coolt. Men de va inte rätt för mej, jag mådde inte bra, trivdes inte riktigt och utbildningen kändes inte bra. Och jag är bara 20år, har hela livet på mej t.ex. liksom när började min moster plugga typ? Och nu mår jag genast ännu lite bättre!


Nu ska jag äta upp kalla makaroner och ketchup, sen ut på stan :) Tröstköpa eller kanske fira för att jag vågade hoppa av, haha för de är modigt! ;)


Kommentarer
Postat av: Linda

Du är en supermodig kvinna :-)

Allt har sin tid och resten ordnar sej KRAAM!

2010-01-14 @ 22:15:32
Postat av: julia

tack! jag ska göra mitt bästa för att klara de! :)

2010-01-14 @ 22:44:51
URL: http://jeia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0