Måndag - kväll


Myskväll!!
Har just pratat med min moster i 40 minuter, om vårplaner, dörrar till helvetet och annat.
Nu ska jag lägga mej i sängen, dricka min varma choklad, äta min mackor och se sex and the city, använda mina grymma högtalare som jag fick i julklapp och bara njuuuuuta...(för imorron blir de tentaplugg)

jag tänker se ut sådär på kort tills nån människa lärt mej se normal eller roligt ful. För just nu blir jag inte roligt ful, jag blir bara skitful de har josse sagt. Alltså är jag snyggare live än på kort! YEAH

Kommentarer
Postat av: mamma

Pratade med Josse igår (men det vet du väll redan) vet ni om att ni är värdldens mest underbara tjejer! Kan inte riktigt förstå det här men lycklig är jag för att jag har er! KRAM!!!!! Längtar till på fredag...

2010-01-12 @ 07:36:39
Postat av: dennis

Vi får väl fixa ditt utseende på kort i sommar då :D

2010-01-16 @ 14:53:24
URL: http://dennishallden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0