LÄS PÅ

Gör det , annars blir år 2010 ett helvete för dig

OM DIG
Namn - Jessica Nylander
Bor - Luleå/Vännäs
Syskon - 2
Ålder - 20 år
Född - 1989
Ögonfärg - Gröna
Längd - 169cm
Sko storlek
 - 38

Höger eller vänsterhänt - Höger
Stjärntecken - Tvilling
Hårfärg - Brun
Födelseort - Ume


DAGENS:

Saknar - Mina strycketräning/konditions böcker
Kläder - Mjukiskläder
Godis - Choklad

SVARA ÄRLIGT:
Tycker du om att plocka svamp - Aldrig gjort
Tycker du om godis? - JA!
Hur många gånger i veckan äter du godis ? -  Allt från 0-46
Tycker du att du ger mycket komplimanger till andra - Jag tycker det men dom tolkar det som förolämpningar..hahaha
Är du nöjd med ditt förnamn - Öhm jaa
Tycker du att du själv är smart - Öhm NEJ
Vad är det sämsta hos dig - Brist på tålamod (josse svara dryg)
Vad är det bästa hos dig - Tja jag är väl hel bra... Seriöst jag är....väldigt lätt att ha och göra med...HMMM
Har du bra självförtroende - Nä jag är EMO
hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - Det vill inte jag svara på
Du tycker om att vara med det andra könet? - Jag trodde det var med andra i köket?? Ja tjejer är dryga
Känner du dina grannar - Njaa
Gillar du skolan - NEJ
Har du någon gång skolkat - Ja
Spelar du något instrument - Nej
Sporter/aktiviteter du har gått på - Volleyboll, jag har simmat en gång, beach
Har du några tatueringar - Ja
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - Varje gånge jag ser en spegel
Tycker du om djur - Nää


BRUKAR DU...
Sova - hahahah. Ja
Ta mediciner du inte borde ta - Nä
Snusa - Nä
röka - Hmm nää 
Lita på folk - Ibland

Drömma mardrömmar - Jag drömde ju att jag motionssprang så JAA


Gå i skolan - Ja
Gå i kyrkan - Några gånger per år ( josse säger  jo tjena)
Vilja dö - senast idag



HAR DU...
För många vänner? - Det är ett strort problem.. nä jag har inga vänner
Någon psykisk sjukdom? - ADHD enligt min  moster

Skadat någon? - Jo jag har väl stuckat fötterna på några typ 3,4st fast det var dom som hoppa på mig INTE MITT FEL( josse säger MITT LILLFINGER)
Färgat håret - Jo
Några piercnings - Öronen
En dator - Jajamen och den är som en Zebra
Gjort bort dig rejält? - Jag gör aldrig bort mig 


ÄR DU...

Snäll - Ja ibland jag har mina stunder
Snygg - Hon tittar på sig själv och suckar alltså NEJ
Söt - Efter allt godis jag ätit
Kort - NEJ
Klantig - HAHHAHAHA var det en seriös fråga??


Kommentarer
Postat av: Zandra

Jag lånade denna lista av dig :D

2010-01-03 @ 22:46:47
URL: http://www.bloggzandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0