Just one smile and I'm wild, One smile and I'm ready to die, 'Cause you're so beautiful, yeah!!


Min prövotid är slut, wiiehooo!!
Bilden är tydlen tagen första kvällen med körkort, jag, josse och amelie va och bowlade! Gissar att jag vann btw ;D
_____________________________________________________________________________________________
Nu väntar jag på josse, sen ska vi dra till mamma och tvätta OCH sno fika!!
Jag har städat hallen så nu är alla påsar och väskor med kläder, lampor, mattor, grejer instoppat i garderober. Dammsugade också och jag hatar att dammsuga, blir jämt så himla arg efteråt för att den fastnar å krånglar hela tiden!!

Ikväll blir de johan falk och imorron min första dag som arbetslös, hmm nån som vill göra nått kanske? :)

Kommentarer
Postat av: dennis

snygg min :P

2010-01-18 @ 00:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0