jag önskar verkligen...

...ATT JAG KUNDE SITTA STILL PÅ EN STOL OCH KONCENTRERA MEJ!
Jag kan inte sitta still på en stol och koncentrera mej, hur svårt kan de vara?!
Men det går inte, jag har försökt huuuuuur länge som hellst men min hjärna lever sitt eget liv, tänker på massa annat och sitta still? nej haha de går väl inte. Så jag går runt här i min hyperlilla lägenhet och är galen på mejsjälv!
...10 minuter, 10 minuter är den längsta stunden jag suttit, jag måste ju ha noll självdisciplin!! Kanske ska skicka mejsjälv till kina så får dom skälla ut och slå mej tills jag lär mej nått..
Och tentaångest? nej vad är de, har jag aldrig haft!?!
ÅÅÅÅÅÅÅÅH jag blir knäpp!
- Varför kan inte jag få ångest som alla andra? 
- Varför kan inte jag få panik och måsta sitta å plugga halva nätterna?
- Varför kan inte jag få kunna koncentrera mej lite, de är faktiskt inte så mycke jag begär!!!
Varför varför varför...
Så folk, vi har inte så höga förväntningar på mej till tentan, vi tar de som de kommer och världen går väl knappast under om jag gör bort mej och lärarna skrattar åt mina svar, ni gillar mej ändå va?

Så jag antar att jag ska flytta hem och öva plugga tills nästa gång, öva på att plugga! hur dumt låter inte de, finns de sånna kurser förresten? Öva plugga, träna upp koncentration och självdisciplin... om de finns så anmäl mej!
De blir ju bra :)

Kommentarer
Postat av: mamma

självklart älskar vi dig ändå hur skulle vi kunna göra annat? Tagga ner o ta det som det kommer du överlever ändå jag lovar! KRAMAR i massor!!!!

2010-01-12 @ 19:58:54
Postat av: moster

men hallå!! ...det är bara ett prov, antingen går det bra eller inte, det är inte värre än så!!! Jorden kommer att fotsätta snurra, stjärnaorna kommer att vara kvar, du kommer att forsätta vara bra på ping pong allt kommer att vara sig likt, och JAAAAAAAAAAAA vi kommer att fortsätta att tycka att du är bäst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-01-13 @ 18:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0