Ni behöver inte läsa, jag vart lite sur/chockad/glad/taggad bara...

Jag fick just veta att mitt lag hatar när jag spelar med dom, för att jag blir sur och arg FÖR att jag har krav på er! Och jag förstår inte, ni spelar i division 1 och jag sätter krav på er för att jag vet att ni kan bättre och vill att ni ska utvecklas. Ni tycker tydligen att det är okej att missa en gratisboll, missa en serve, enkla bollar osv. Jag hoppas ni spelar för att ni vill bli utvecklas, göra spelet roligare.. Och hur tänkte ni göra de om laget godkänner servemissar, gratisbollar, oseriösa träningar.. Krav gör att man blir bättre och börja visa att ni har krav på varandra (för de har ni)! Om man på träningar slutar godkänna enkla misstag och istället påpekar dom, så kanske man tänker till och koncentrerar sig lite extra nästa gång FÖR de påverkar hela laget.

Ni har inte haft krav på er förut för att ni varit unga och spelat cupspel. Men det är inte så längre, ni är 17-19 år och spelar seriespel i div 1 och då kommer krav. Och jag lovar er att de kommer blir mycke roligare då man blir bättre och kan utveckla spelet mer!!

Och om jag nu är så hemsk att spela med, varför inte bara säga de åt mej?! Jag kan sluta, inga problem :P

PS. Det är inte Josse som har sagt nått! haha


(vet inte om krav är rätt ord, men ja ni fattar!!)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag måste ju säga att det är dålig stil att säga sådär? Okej att vi inte är så jävla bra men du missar väl också bollar? och det blir inte bättre av att bli sur över det och skrika på oss.

"fick just veta att mitt lag hatar att spela med mig" vadå hela ditt lag?? bara för att någon blir less behöver ju det inte betyda att alla i laget inte vill ha dig där? eller??

Jag tycker om att spela med dig men om du ska låta sådär så vet jag faktiskt inte..

Du kan väl försöka lära oss istället för att köra ditt eget race och sen bara klaga..

sådeså, nu får du väl tycka vad du vill.

Postat av: jessica

Då måste jag bara få säga att jag va "lite ironisk" också, men att säga saker bakom min rygg är inte heller så schysst. Jag vet inte vilka som sagt saker, men om dom istället sagt det till mej direkt istället. Jag kan ändra mej och jag försöker lära er. Jag ska prata med alla imorron på träningen ockås

2010-01-03 @ 00:13:31
URL: http://jessicanylanderr.blogg.se/
Postat av: sofia

jag tycker inte om när du skriker på oss och säger att du ska gå hem för du inte vill spela längre för du tycker vi är för dåliga. det hjälper inte ett skit, alla blir bara less. så nu vet du vad jag tycker!

jaa det skulle vara jätte bra om du lär oss istället. då utvecklas vi nog mycket mer. För du är ju faktiskt grym på volleyboll.

aa, gör de.. det behövs nog!

2010-01-03 @ 00:18:23
Postat av: jessica

Jag blir arg då de är enkla bollar som missas, sånna som jag vet att alla klarar av. Jag blir arg då vi förlorar pga egna misstag då jag vet vi kan mycke bättre, men det verkar inte som att det är någon bryr sig.

Men jag peppar faktiskt också :P

Visst de är inte bra att skrika på matcher men jag är sån, ska försöka ändra mej då!



Jag ska träna nu alla gånger i veckan och sen kanske va med på matcherna då beroende på vad alla tycker.. Ska även prata om de imorron, de löser sej nog :)

2010-01-03 @ 00:45:31
URL: http://jessicanylanderr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0