Never wanted it this way, oh baby i'm dying i'm crying over it

JA! JAG HAR GJORT EN SAK IDAG :D :D JAG HAR KÖRT OM MIN FÖRSTA BIL SEN OLYCKAN!!
OCH JAG VA LIVRÄDD, JAG SATT OCH SKAKA...USCH!



Så, för nästan exakt 1 ½ timme sen skickade jag inte träningsrapporten. Visst den vart inte så bra, glömde böcker upp i lule och träningsprogrammet vars är de?! eh jag har ingen aning tyvär :P
Men vet ni, de gör inget för jag orkar inte ens bry mej = dålig universitetselev

Efter de tog jag och pappa å såg bourne 2, spännande blir kanske sista filmen imorron då?!


______________________________________________________________________________________________

Imorron då? tvätta, dammsuga, städa bort julsaker? haha vi har en svinstia här hemma, ingen orkar göra nått åt de heller. Kanske ska satsa på farmors nyårslöfte
"Mitt nyårslöfte är att städa mindre! Då kan jag ju iaf inte misslyckas med de"
Nååh, jag pratade med henne idag. I en timme, medans jag skrev på min rapport, telefonen på bordet och så mmm:ade jag lite sådär ibland, funka bara fiiint! Vilket hemskt barnbarn jag är :)

______________________________________________________________________________________________


Cool tjej dedär! Åh en av anledningarna att jag flyttar hem faktiskt :)
(fast inte den största så få inte dåligt samvete!)


Nej, nu avslutar jag de sämsta inlägget jag någonsin skrivt. Om ni läst allt, shit bra jobbat! ;D I salute you

Kommentarer
Postat av: dennis

Jag läste allt :D wii vad jag är bäst :L :)

2010-01-05 @ 02:04:16
URL: http://dennishallden.blogg.se/
Postat av: mamma

Du är bäst det vet du!!!!!

2010-01-05 @ 07:34:17
Postat av: mimmi

Shit va snygg man kan vara ibland asså ;)

2010-01-05 @ 11:07:36
URL: http://mimmiklang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0