FETTISDAG


I min famlj har vi som tradition att parkera så långt bort som möjligt men jag känner att jag kanske kan vara personen att ändra på de. Det går nästan inte att parkera en laglig parkering närmare ica maxi ;O



Josse va hungrig och sur så jag bjöd henne på mcdonals lunch... WOHOOO!
De va gott, sen blev de shopping på maxi (mat), köpte semlor på mekka och fika med marlene.
Sen låg vi däckade till halv 6 då vi va tvungen att göra mat, och nu ska vi träna om 20 min. Bra dag! :)
Eller ja bra/dåligt att pappa nu är inlagd, en helvetes månad sen rehabträning..  KÄMPA PÅ!

________
Juste!
Jag, josse och sofia höll i en volleybollektion för en fordonsklass, asså de är ju gulligt och dom försökte ju i alla fall.
- Sprang för kanske första gången på 5 år(?)
- Gick inte därifrån (och då har vi lyckats, enligt idrottsläraren)
- Svettigt, dom tog av sej kepsen...FRIVILLIGT!
Dom tyckte de va kul i alla fall och de är ju viktigast,
"När man är glad, spelar man bra" har jag hört, fastän jag mer tror på "Spela bra så blir man glad" men chaaa, sålänge man blir glad antar jag

Kommentarer
Postat av: Johan

mcdonals lunch... bläääää!

2010-02-16 @ 23:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0