Tisdag - kväll

ÅH! Jag hade mina älskade skor på mej idag :D


men dom är fortfarande ett helvete att få av, måste banta vaderna!!


Luncha och fika med Sorina på fiket idag, mycke spännande hände!
- Dom bytte skylt på apoteket som btw bytt namn till:

                        Kronans 
                  Droghandel 1907                  

- Höll på med nån brunn, sen sluta mitt i allt, fikarast va våran gissning!?
- Roliga människor
- Galna bilförare nu när guppen är översnöade

____________

VI SKA NOG TROLIGEN TILL GREKLAND MED FAMILJEN ANDERSSON, EN VECKA I SEPTEMBER!!
UNDERBART OCH GUD SÅ JAG LÄNGTAR :D <3

__________

Och vad jag tyckte synd om killarna idag på träningen :'(
Dom körde mördar-rull-övningen, övningen från helvetet!! Hemska volleybollgym minnen dök upp, uppsvällda armbågar, blåa höfter och smärta i hela kroppen!
Jag stod där och led med dom, verkligen. FYFAN FÖR DEN ALLTSÅ

Kommentarer
Postat av: moster

ååååååååååååååååååååå resa!!!! Jag vill med det!!!!!

2010-02-10 @ 19:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0