Shopping dag

Idag lånade vi marlene och peders bil (tack!) och drog till stan. Började med fika på barnenshus fiket, gott gott :)
Rusta: Svartskohylla, spegel med svart ram, locktång, tandborste, korkar å lite sånt!!
Mio: Svart stålampa
Obs: Två taklampor, elvisp, fritös, brandvarnare m.m.
Returcenter: En lp skiva 5 spänn!!
Hm: Strumpbyxor, sockar hårinpackning, eyeliner, nagellack

Orkar inte ta kort så kom och hälsa på istället!!


___________

Träning nu, anfallsträning med krister :) blir skoj!!
Och jag har btw fått träningsvärk idag, jag som trodde ja skulle klara mej.. haha jag tror jag är bättre tränad än va jag är xD

Kommentarer
Postat av: Johan

Jag får aldrig träningsvärk för jag är jävligt vältränad :)

2010-02-04 @ 22:38:51
Postat av: jessica

att du är! ;D

2010-02-05 @ 11:04:35
URL: http://jessicanylanderr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0